wwe takaisin suomen televisioon kanaville

Martti P
H

/ #346

03.02.2007 01:22

"Ensinnäkin en ole paskanjauhaja toiseksi martti p on"

-Ai minäkö paskanjauhaja?! Saatanan ipana perkele! Kukahan täällä on paskanjauhaja?! Jumalauta jos sä väität, että olen paskanjauha niin kyllä varmaankin adressissa kävijät tietävät kumpi on parempi!!! Saatanan kymmenen vuotias "mun elämä loppuu jos en näe enää wwe:tä!!!!" Jumalauta kasva pikkuisen ikää!! Ei jumalauta ku oot säälittävä jos et enää mitään muuta löydä elämästäs ku wwe!!! Saatanan vittu perkele jaumalauta ku tuollaiset saatanan tietämättömät pikkupaskat isoittelee (Joel s aka Randy Orton), vittu hakkaan teidät heti ku nään oikeassa elämässä!! Jumalauta Joel sä oot säälittävä!! Mitä mä äsken luin sun kommentit...

"mut kyl DM:mäs pystyy kattoonn latamattaki"

- Ööh... Jos kattoto suoraan sivuilta niin sun todellakin pitää ladata jaksot ennenkuin pystyt katsomaan ne! Ei se, että katsot videot suoraa sivuilta, tarkoita että pystyt katsomaan ne lataamattakin! Jumalauta Joel S / Randy Homo Orton mee vittu hirttämään ittes jos et parempaa kirjoittamista saatanan kusipää keksi!!!

P.S: jos loukkasin jotakuta (poislukien Joel S aka Randy Orton) niin syvimmät pahoitteluni. Olen hiukan ottanut tänään...