Adressi Sipilän hallituksen pakottavaa lainsäädäntöä vastaan

Vieras

/ #161 Sairasta :/

09.09.2015 14:49

Tämä on aivan sairasta, joku roti ja "pienen ihmisen" hyvinvoinnin välittäminen pitäisi edes olla!! kaikkein eniten kirvelee tuo sairastamisen sanktioiminen, ymmärtääköhän arvon SSS-kopla sitä millaista olisi sairastaa ja menettää jo valmiiksi _pienistä_ tuloista lisää rahaa vain siksi että saa jonkun pöpön työpaikaltaan?!! Se on sitten sellainen juttu, että minä ainakin menen niitä pikkuperunoita hoitamaan vaikka olisin jonkinlaisessa vatsataudissa, lämpöä nostaneessa flunssassa  jne, ei yksinkertaisesti ole varaa parannella itseään kotona. Sitten vain toivotaan ettei jälkitaudit tms iske kun ei työkykyisenä painaa suoli ruvella (ihan kuin ei muutenkin jo niin olisi ja vielä lisääntyvän lapsimääränkin kanssa).

Työskentelen varhaiskasvatuksen parissa ja voin sanoa, että jos tämä näin menee niin jättäydyn tästä helvetin oravanpyörästä jollakin konstilla pois, ei tässä nykyiselläkään pahemmin mällätä, päinvastoin! on asuntolaina, on 2 lasta ja on kroonista sairautta ja lääkekuluja jo muutenkin.

Pikimminkin pitäisi saada tautisen työn lisää tähän työhön, olemme jatkuvasti alttiina lukuisille eri viruksille-ja bakteereille ja ei ne täishampootkaan yms kovin edullisia ole ja omasta pussista nekin maksetaan, täithän on päiväkotien yleinen ja säännöllinen vitsaus ja ei ne katso onko kyseessä aikuisen vai lapsen pää.

En tiedä, olo on nyt todella voimaton ja ahdistunut, kohta alkaa varmaan näkymään jossain psyykkistenkin sairauksien määrässä tämä alas painaminen, ei me olla koneita, me ollaan ihmisiä!!