Sähkösavuketta säädeltävä sen todellisten riskien mukaisesti!

pelkään että loppuu

/ #255 kurkkutuntuma

13.09.2015 19:31

sähkötupakka on siksi kaikkein paras tupakoinnin lopettamiseen että se on ainoa väline joka imitoi lähes täysin tupakkaa. se tuottaa tupakoijalle tärkeän kurkkutuntuman samalla kun höyryn vetäminen muistuttaa tupakointia. kyse ei ole ainoastaan siitä että korvataan nikotiini, koska tupakoija on koukussa myös siihen tapaan ja kurkkutuntumaan jota tupakka aiheuttaa. siksi minulla ei toiminut nikotiinipurkka tai laastari. ratkesin aina röökiin. vasta sähkötupakka päästi minut vapauteen tupakasta. hengitys on alkanut kulkea ja olo on parempi. vähitellen olen vähentänyt nikotiinipitoisuutta.

on kansanterveydellinen katastrofi jos sähkötupakka kunnon välineillä kielletään. voin sanoa kokemuksesta että tupakan makuiset nesteet tai mauttomat eivät ole toimivia. niitä ei tee mieli käyttää koska tavallinen tupakkakin maistuu paremmalle. pelkään että päättämässä on ihmisiä joilta puuttuu kokonaan omakohtaiset kokemukset ja tieto. tutkimuksetkin puoltaa sähkötupakkaa. sillä säästettäisiin paljon ihmishenkiä, mutta painaako se mitään päättäjien puntarissa?