Adressi Sipilän hallituksen pakottavaa lainsäädäntöä vastaan

Järjen valoa, kiitos!

/ #1473 SSS- olkaa hyvä!

15.09.2015 06:19

Se on helppo sellaisen sanoa joka ansaitsee nykyisellään niin että on varaa pitää esim säästötiliä. Sieltä voi sitten ottaa kun tulee niitä elämän yllättäviä menoeriä tyyliin kodinkone posahtaa tms. Mutta entäs jos elää jo valmiiksi suurinpiirtein kädestä suuhun eikä mitään ole varaa laittaa säästöön. Ja kädestä suuhun eläminen johtuu normaaleista asumis/elämiskuluista yhdistettynä  matalapalkka-alan työhön tai osa-aikaisesta työstä tms.

Silloin ei ole mitään hätävaratiliä ja silloin todellakin tuntuu juurikin nuo kaavailemanne säästökohteet kohtuuttoman suurilta, _kun ei yksinkertaisesti olisi enää varaa nipistää mistään_!!!

Vaikuttaa siltä, että ihmisten taloudellista ja psyykkistä ahdinkoa haluataan vain lisätä, tai ainakaan kys seuraamuksista ei välitetä! sekö sitten tuo säästöjä kun niitäkin probleemia aletaan työterveydessä, julkisessa terveydenhuollossa ja yksityistahollakin ruotimaan ja ratkomaan, mitäh?!!