Esko Kiesi ulos Keskosta - AUDI menetti maineensa

Petteri Nieminen
Kälviä

/ #6 Oletteko nyt tyytyväisiä?

03.09.2009 13:52

Täytyy sanoa, että tämä on enemminkin surullinen päivä Suomessa kuin iloinen.
Yksi ihminen on julkisuudessa lynkattu mielipiteensä vuoksi ja tämä jos joku on ihan sananvapauden rajoittamista.. kyllähän mies sanoi sopimattomasti ottaen huomioon asemansa ja edustamansa brandin, mutta noin mielipiteen tasolla kaverilla on kyllä ollut oikeus sanoa sanottavansa.

Lehdistö on aika rankasti vääristellyt miehen sanomisia, sillä kaveri ei yleistänyt asioita vaan tekstissä oli ennen mieliteitä mm. sanoja "usein", "karrikoiden" jne jne ja lisäksi haastattelu oli tehty pilke silmäkulmassa.

Suomessa tasa-arvo ei toteudu miesten osalta aletaan olemaan jo siinä pisteessä, että miehet tarvitsevat enemmän tasa-arvovaltuutetun apua kuin naiset.

Sekin on aivan sairasta, että miehen ja naisen pitäisi olla stereotyyppisesti kaikilta ominaisuuksiltaan samanlaisia, kun se ei ole totta - mutta jotkut naiset ei voi hyväksyä sitä, että mies on parempi yleisesti ottaen joissain asioissa kuin nainen ja taas tietenkin naiset on parempia yleisesti ottaen joissain jutuissa kuin miehet.

Päivä on surullinen.