Kannabis lailliseksi

huumeet pois!

/ #3218

25.09.2011 20:05

Olipa kerran onnellinen perhe, isä, äiti ja 2-vuotias tyttö. Sitten vanhemmat alkoivat polttamaan kannabista.

Äiti kuoli ensin vedettyään liikaa, ja isä menetti työnsä polttelun takia. Hän ei saanut historiansa takia enää mistään työtä. Epäonneksi maailmassa on laittomiakin ansaitsemiskeinoja, kuten tyttölapsen panettaminen kannabiskavereille. 5 vuoden iässä tyttö karkasi kotoa, ja hänkin oppi polttamaan kannabista.

Tytöllä ei ollut rahaa jolla saada kannabista, joten hän jatkoi isänsä julmaa linjaa. 10 vuoden iässä hänet löydettiin porttikongista niin pöllyssä, että aikuinenkin ensikäyttäjä olisi kuollut siihen määrään. 3 vuotta häntä yritettiin vieroittaa huumeista. Tarvittiin 2 raavasta miestä pitämään hänet aloillaan. 13-vuotiaana hänet löydettiin kaapista hirttäytyneenä. Hirttoköyteen oli sidottu lappu: "En kestä enää."

Ja juuri tällaisten adressien takia tuollaiset tapaukset jatkuvat. Ihmiset katsovat  kannabista pienenä huumeena, vaikka oikeasti se toimii porttina mm. heroiiniin. Ja tupakka muuten pois, kertokaapa linkki sellaiseen adressiin niin käyn allekirjoittamassa.