Säilytetään ruutinpuisto

Kemi

/ #2

08.02.2007 08:54

Kaupungissa on rakentamattomia tontteja vaikka kuinka paljon. Ei tarvitse ottaa vähäisiä puistoja ja rantoja käyttöön. Säilytetään ne henkireikinä kaikille kaupunkilaisille. Se luo viihtyisän kaupungin. Kaupungista tulee tunkkainen, jos rantoja ei kerrostalojen takaa näy. Eikä varmaan asunnon tarvetta edes niin paljon ole, etteikö sitä voisi muuten ratkaista. Ei kannata Kemin kaikkea omistamaansa myydä rahantarpeessa, sille tielle ei kannata lähteä. Päättäjien täytyy ottaa nyt järki käteen ja käyttää maalaisjärkeä asioiden hoitoon. Tahtoo olla niin, että aina ne jotka ovat vallassa, yrittävät miellyttää kaikkia ja rahaa jaellaan joka suuntaan holtittomasti. Perusasiat kun vain hoidetaan kunnolla verorahoilla, terveydenhoito, vanhustenhoito, koulutus ja lastenhoito. Muusta voidaan aina vähän tinkiä ja jättää hullutuksille aina muutama välivuosi. Mutta omaisuuden hävittäminen ajaa konkurssiin, sen voi kyllä taata. Näistä rantatonteista ja puistoista saatava raha ei kauan lämmitä.