Jatkakaa Salkkarit DVD:itä jaksosta 180

väke

/ #108 Dvd-julkaisuista

15.10.2015 18:21

Minkähän takia pitkään aikaan ei ole ilmestynyt uutta dvd:tä? Edellinen julkaistiin marraskuussa 2014, eli vajaa vuosi sitten. Ja olen kuullut syyksi siihen, että sarjan alkupään jaksoja ei toistaiseksi ole julkaistu enempää sen, että julkaisu ei ole saanut hyväksyntää kaikilta tarvittavilta osapuolilta. Mitkähän kaikki jaksot tarkalleen sitten ovat ja mitkä eivät ole saaneet hyväksyntää? Kun on sitten myös tuo erikoisjulkaisu Paula & Lasse Forever, ja siinä on materiaalia vuosilta 2004-2009, niin eikö luulisi, että vuosien 2004-2008 jaksot olisivat saaneet hyväksynnän? Vai esiintyykö tässä erikoisjulkaisussa sitten vain näyttelijöitä, joilta hyväksyntä on saatu? Olen yrittänyt kysyä tuota MTV3:lta, mutta olen saanut sieltä sen saman vastauksen, mikä on tullut monelle muullekin. Tässä vastaus: "Hei, Kiitos palautteestasi. Olemme iloisia Salkkari-dvd:eitten saamasta suosiosta. Haluamme palvella sarjan katsojia ja faneja mahdollisimman hyvin, ja siksi halusimme nyt tänä keväänä laajentaa dvd-tarjontaa myöhemmille tuotantokausille, jotta myös sarjan hieman uudemmat käänteet ja hahmot saataisiin dvd:lle. Kuuntelemme sarjan faneja tarkasti ja mikäli näyttää siltä että katsojat haluavat lisää suoraa jatkoa ensimmäisille dvd:eille, jatkamme kyllä eteenpäin jaksosta 181. Koko kahta ja puolta tuhatta jaksoa emme saa julkaistua dvd:lle vaikka haluaisimme. Teemme parhaamme jotta saisimme mahdollisimman hyvän ja kattavan valikoiman jaksoja julkaistua, ja jotta sarjan eri ikäisille ja eri kohdista seuranneille faneille olisi kaikille tarjolla jotain." Mielestäni Salattujen elämien parasta aikaa olivat vuodet 1999-2004. Paras aika päättyi mielestäni jaksoon, jossa Jukka Salin, Jaana Nieminen ja Roosa Kemppainen poistuivat sarjasta. Mutta nyt kun vertaa muutamaan viime vuoteen, niin olivat tuon Jukan, Jaanan ja Roosan lähdön jälkeisetkin jaksot ihan hyviä. Toinen suuri taitekohta sarjassa on kahvila Kentaurin räjähdys, koska kahvilan toiminta päättyi, ja kyseinen kahvilahan oli ollut sarjassa alusta asti, tosin alun perin nimellä Barbaari.