Rikollisten ulkomaalaisten karkoittaminen

Lappeenranta

/ #16

08.02.2007 18:56

Kyllä, Siperia in. Ja onhan meillä Lapissakin asumatonta tunturia ja karua maastoa yllin kyllin vapaana, jonne nämä maahanmuuttajat voitaisi laittaa asumaan jo heti tänne Suomeen tullessaan. Niin kuin kauemmaksi meistä suomalaisista, elämään omaa keskinäistä kulttuurillista elämäänsä. Näin ennaltaehkäistäisiin niitäkin rikoksia. Työkseen keräisivät edes marjat niiden kypsymisaikaan ja ne sitten valtion piikkiin myytäisi. Että edes jotain antaisivat työpanokseksi siitä rahasta ja ylläpidosta minkä täällä saavat.

Kun sitten siellä jänkhällä olisivat jonkun sopivan ajan, esim. pari vuotta olleet ja sinä aikana suomen kielen ja LAIN opetelleet ja testin läpäisseet, niin heidät koeluontoisesti päästettäisiin kansan pariin. Ja joka yhdenkin rikoksen tekee, sen vakavuudesta toki riippuen, se takaisin sinne alkuperäiseen paikkaansa passitettaisiin eikä takaisin olisi tulemista, vaikka olisi mikä perhe ja koko suku täällä Suomessa. Turha vikistä enää. Esim. yksi raiskaus ja pellolle täältä!

Taas olisi Suomen maa parempi ja turvallisempi paikka. Ja kuten joku kirjoittikin; ulkomaalaisten tekemät rikokset ovat tilastoissa prosentuaalisesti isompi osa siitä joukosta kuin suomalaisten. Ja raiskaukset siellä taitaa loistaa korkeimmalla pallilla.

Kunpa Suomen päivälehdet laittaisivat lehtiinsä usempaankin otteeseen näitä tilastoja näkyviin, että kansa tietää. Mutta niitä ei laiteta ja niitä myös viranomaisten taholta rustaillaan. Tiedättekö miksi? No siksi, että se taas lietsoo lisää ulkomaalaisvihaa (lue somali- ja tummaihoisvihaa), kun tosiasiat iskettäisiin kehiin. Voisi tapahtua samanlaista kapinameininkiä kuin esim. Tanskassa, kansa nousisi barrikadeille ja ulkomaalaisia ei kansan keskuudessa haluttaisi Suomeen enää lainkaan. Ja nekin jotka jo olisivat saisivat tuta housuissaan, mitä täällä ollaan mieltä.

Jotta tämä yleinen viha ulkomaalaisia kohtaan väistyisi, niin hallituksen pitäisi ajatella asiaa nyt pikaisesti siten, että ulkomaalaisen tekemästä rikoksesta oitis kotimaahansa. Näin kansa voisi paremmin eikä lietsoisi keskuudessaan yleistä rotu- ja ulkomaalaisvihaa. Tällä hetkellä vihaansa ei voi kohdistaa oikeaan osoitteeseen; juuri siihen rikolliseen tai lusmuilijaan/siipeilijään ja ylimielisen röyhkeän käytöksen ja olemuksen omaavaan assholeen. Siksikin osansa saa kaikki.