Rikollisten ulkomaalaisten karkoittaminen

Kuopio

/ #124 Tosiasioita:

02.01.2010 14:50

Joka tätä adressia vastustaa on joko 1: Aivan järkyttävän tyhmä tai 2:Kovan linjan kansankiihottaja joka yrittää kasvattaa rotujen välisiä ennakkoluuloja/jännitteitä.

Ihan aikuisten oikeasti. Lukekaa/kysykää rehellisten maahanmuuttajien mielipidettä asiasta. Heillä sentään on sen verran järkeä päässä, että ymmärtäävät näiden epäkelpojen vaikeuttavan heidän elämäänsä. Huono maine leviää ja tahraa kovasti työtätekevienkin maineen.

Maahanmuuttajataustaiset OVAT (lukekakaa asiasta jumalauta linkkiä löytyy joka välistä tälläkin keskutelupalstalta. Lehdissä on juttua poliisitilastoista) yliedustettuina rikostilastoissa.

Niille jotka lukevat nuo luvut ja sanovat: " noh eikös se mene "noin" 50-50 suomalaisille ja maahanmuuttajille. Yhtä paljon raiskataan plaaplaa" Niinpä niin. Ketokaapa miten prkleessä on mahdollista että 4% joukko on yhtäkkiä 50% häh?! Eikö suomalaisten pitäis tehdä ainakin +90% rikoksista että tuo kävis edes jotenkin järkeen?

Jos tämä adressi menis käytäntöön, hyvin nopeesti ei enää tarviis lukee joka toinen päivä miten mehmedit raiskas taas 12v. Elinan joukolla, ja jännästi rupeis suvaitsevaisuuskin nousemaan. Mikän pirun takia te luulette että semmoisten puolueiden suosio kuin PerSu nousee kuin raketti nykyään? Käyttäkää sitä järkeä helvetti ja allekirjoittakaa tämä adressi.