Itsensä työllistävien työttömyysturvaa ei saa heikentää!

Vieras

/ #54

08.12.2015 19:05

Kyllon naurettava touhu! Että nykypäivänä lyyään läpi nuin typerä laki. Tämmösenä aikana, ko vakituiset työsuhteet on kiven alla, saati että jostain sais etes kuukauven mittasen yhtäsoittopestin. Käytännösä nyt TYÖNTEKO tehhää mahottomaksi! Kyllä on pahimmoillee löyhällä kelat vai mitä lie todellisuudentajuttomuutta se onkaa niillä, jokka näistä lakiuuvistuksista päättää. Itteni lisäksi tiijän "aika monta" muutaki, jokka tekis töitä enemmän kö mielellää, mutta nööri kaulan ympärillä senku kiristyy jos koittaa olla aktiivine. Alakaa loppua luovuus tämän ittesä työllistämise keinojen keksimisen suhtee. Terveisin: yli 700 kilometriä töitten takia muuttanu ja kaikenlaiset järettömät tuulimyllytaistelut isojen tahojen kanssa käyny vähäosane kansalainen, joka tahtos tehä (ahkerasti itteopiskeltua) ammattiaan vastaavia töitä normaalisti iliman, että kukkaan Kela, tai TE-toimisto taikka Suome laki sitä kieltää tai siittä rankassee!