5v. MARIA MYYTY HINTAAN 80.000€

Keskitynhän minä

/ #120 Re: Keskittykää hieman, ihmiset!

09.12.2015 10:16

#101: - Keskittykää hieman, ihmiset!

"Itselleni tekstin ja siihen liitettyjen asiakirjaotteiden perusteella syntyy tapauksesta kuva, jossa lastensuojelutoimien kohteeksi joutunut ihminen on katkeroitunut koko lastensuojelu- ja viranomaisjärjestelmälle."

Kyllähän tuollaisesta katkeroituu. Voisin väittää, että yhdenkään lapsen pää ei toimi normaalisti kun lapsi REVITÄÄN kotoa. koetappa miettiä omalle kohdalle. Näitä tapahtuu Suomessa liikaa sitäpaitsi aiheetta. Syyksi riittää sosiaalityöntekijöiden "huoli" ja tämän "huolen" ympärille kyhätyt viitekehykset ja tekstit, joita sosiaalityöntekijä itse kyhää siten, ettei kukaan pääse sanomaan hänen olleen väärässä. Hallinto-oikeudet eivät asioiden faktisuutta tarkista.

Mietippä Muhokksen perhekotimurhaa, eikö yhtään löydy empatiaa tai inhimillistä ymmärrystä näiden lasten taustalle... Sanoin jo, ettei yhdenkään lapsen pää toimi normaalisti kun lapsi revitään kotoa. En väitä, etteikö asiassa ole muutakin, mutta nykyään lapsen ongelmiin ainoa ratkaisu tuntuu olevan kotoa repiminen. Tämä kaiken päälle ja tässä sitä sitten ollaan.