Vesistöjen puolesta - Stop Talvivaara

Jormiska

/ #5

13.12.2015 16:06

Suomessa kuin muissakin maissa lähinnä amerikka ja muut korruptoituneet maat .pitäisi katsoa päättäjien historia kytkökset omien vanhempiensa, sukulaisuuksien tai salaseurojen kautta. sieltä asti näkee mitä he edustavat, raha ja valta yleensä ainoa motiivi olla päättämässä asioista. Joidenka tarkoitus on valtaväestön orjuuttaminen keinolla millä hyvänsä. Suomi on harrastanut myymällä kansallis arteensa pois koskien teollisuutta , hyviä tuontolaitoksia,osaa arvokkaita maaomaisuuksia , kiinteistöjä, kaivostoiminnalle hyvillä ehdoilla kuten talvivaara raiskattu ja tuhottu maa jää kansalaisten taakaksi herrat ovat saanet riittävän rahansa korupuheittensa kautta ilman minkääänlaista vastuuta.Usein on odottanut uusi paremmin palkattu pesti saman näkee myös ydinvoimala hankkeissa ei päätä eikä häntää koko sotkulla ja lisää on luvassa. Vois kysyä suomen kansalta äänestäjiltä poliittisilta päättäjiltä viranomaisilta Miksi?? meitä johdetaan harhaan tilaamalla sopivilta tahoilta lausuntoja jonne menee valtavat rahat ja mätäpaise vain kasvaa. Vielä tähän kuuluu keino myydä metsät jolloin jää lapsille katsella risuja puitten sijasta,tähänkin on opeteltu että lukeneet osaavat laskea ainakin neljään. muttei sen enempää. ennen puut kasvoi oikeaan kokoonsa ja otettiin tarpeen mukaan. Nyt metsäinnsit laskevat tietokoneella joka karhakka lasketaan kerrotaan suomen pinta-alalla saadaan syy raiskata maat puista paljaiksi. Normaali ihminen on viisaampi kuin virkamiehet , tutkijat jotka tekevät tilauksesta sopivia arvioita. Nämä tutkimukset julistetaan yleensä salaisiksi tietolähteiksi.Suurin osa mediasta ei saa kommentoida eikä ottaa kantaa. sillä työpaikka on vaarassa. Näin se vain toimii Minusta maailmaan pitäisi tedä laki jolla saataisiin maamme kansallis aaarteet , työ tehtaat , tuotantolaitokset, vesi kaikista kallein aarre säilytettyä kansalaisten omistuksessa. eikä sitä lakia pystyisi poliitikot virkamiehet muuttamaan . Vaan se taho tai henkilö viekkaudella hyötymistarkoituksessaan rikkoo,turmelee ja hävittää omaisuuttamme joutuisi korvaamaan jopa pakkotyöllä aiheuttamansa vahingon. Nyt kun Talvivaara on huonossa jamassa pitäisi kittilän ja lapin kaivostoiminnassa tehdä suuri tarkistus ettei herrat vain olisi tehneet taas emämunauksia ja kirjoittaneet sopimuksia jotka eivät kestä päivänvaloa. meinaan onka vakuusrahat tallessa ettei muutaman vuoden kuluttua kaivosyhtiö saa vakuusrahoja käyttöönsä . Kun ei taho totuutta löytyä ainakaan maamme eduksi.