Kuopion päivystävä eläinlääkäriasema vaihtoon!

Järkyttynyt

/ #49 Järkyttävää , ammattitaidotonta!

25.12.2015 17:11

Kuopion Tuhatjalka pieneläinlääkäri BOIKOTTIIN!! !! Soitin päivystykseen kun koiraltani taittui/katkesi kynsi tosi pahasti ja se pitäisi saada leikattua ihan juuresta. Nyt on joulu ja muut paikat kiinni Kuopion seudulla. Tuhatjalasta neuvottiin että jos en halua maksaa yli 300eur tästä toimenpiteestä, voisin tehdä tämän itse kotona KEITTIÖSAKSILLA?!?! Ai että leikkaan tylsilläkeittiösaksilla koirani kynnen pois juurineen, hermot ja kaikki? Enpä taida! Neuvoi myös että kannattaa laittaa kuonokoppa ettei koirapure?!? Mikä ohje tuo on???? Sitten neuvottiin että voin antaa koiralle Panadolia ja ketorin särkylääkettä. Annoin poloiselle sitten Panadolia ja vasta sen jälkeen luin netistä että Panadolia ei saa antaa koirille, koska niiden maksa ei kestä sitä. Sitten soitin paniikissa Helsinkiin tuttuun lääkäriin jossa tämä vahvistettiin, mutta onneksi sanottiin että kertaluontoisesti antamani määrä ei ole hengenvaarallinen. Sitten kysyin Ketorenista, josta kerrottiin ettei sitä saa missään tapauksessa antaa koiralleni laisinkaan hänellä olevan haiman vajaatoiminnan vuoksi!! Että kiva Tuhatjalka, kun ihan etänäkin melkein onnistuivat tappamaan koirani. Heidän ohjeiden mukaan olisin antanut useampana päivänä noita lääkkeitä koiralleni!!! Sairasta!! Ja muutenkin, kuka hullu haluaa kiduttaa koiraansa keittiösaksilla??? Tuonne en koiraani vie, vaikka mikä olisi!! Jos puhelin ohjeet on tätä tasoa niin millaista itse hoito mahtaa olla?? Hoidetaanko leikkauksetkin Fiskarseilla ja Ketorinilla, kysynpä vain. Hullua, sairasta, ammattitaidotonta!!!