Vaadimme Poriin toimivaa eläinlääkärin päivystyspalvelua.

bartes

/ #180

04.01.2016 12:02

Järkyttävää luettavaa...mutta tiedän omasta kokemuksesta, että myös valitettavan tosia. Oma koira kuoli nuorena usean ""hoitoon"" liittvän toheloinnin seurauksena.

Edes koiran painoa ei ollut mitattu ennen toimenpidettä, lopulta myös koko toimenpide tehtiin ilman lupaani ja selvittämättä koiran muuta terveydentilaa. Minua pyydettiin vain poistumaan ja sanottiin, että lääkäri ottaa yhteyttä, kun ehtii tutkia. Ihmettelin vähän, sillä asemalla ei ollut silloin ketään muuta minun ja henkilökunnan lisäksi. Nämä virheet/puutteet totesi myös lautakunta, jonne asian vein.

Lääkkeet oli arvottu ilmeisesti jollain arvontalaitteella (eivät hoitoon soveltuneet) ja samoin määrät, yli kaksinkertaiset siihen nähden mitä olisi kuulunut...mutta siis ARVIOIDUN painon mukaan määrättynä.  Niin kiire, ettei punnita ehtinyt? Kun vein asian eteenpäin, siis valitin, sain kiellon asioida enää ikinä kyseisellä päivystäjällä. Ja tiedän, etten ole ainoa, jolle on porttikielto tullut.

Niinpä mielestäni tämä adressi on enemmän kuin tärkeä. Se on välttämätöntä saada toimiva päivystys ja kunnon henkilökunta, riitävillä resursseilla.