Vaadimme Poriin toimivaa eläinlääkärin päivystyspalvelua.

Surusilmä

/ #185 Tämä on toivotonta

05.01.2016 07:58

Koko pieneläinpuoli on tiivis joukko, joka suojelee toisiaan. Eläinlääkintäyksikön päällikkö haluaa asioiden olevan juuri näin ja juuri hän käsittelee valitukset, joten mikään ei mene läpi.  Kaupungin sivulla sanotaan "Henkilökunta on vastaanotolla hoitotoimenpiteiden aikana. Muuna aikana hoitaja on tavoitettavissa puhelimitse. Hän ei odota vastaanotolla seuraavaa potilasta tai puhelua kuten ei eläinlääkärikään." Päällikkö on kieltänyt paikallaolon kuin potilaan ollessa paikalla. Myös sanoaan "Päivystävä hoitaja on tavoitettavissa puhelimitse ja antaa ajan vastaanotolle. Hoitaja konsultoi eläinlääkäriä tarvittaessa." Ei uskalla antaa aikaa kysymättä ensin lääkäriltä. Ja nämä tyttöset vaihtuvat koko ajan ja välillä ei ole ketään kun ovat paenneet tuota rääkkiä ja uutta ei ole vielä saatu valehdeltua toimeen. Nähdäkseni ei päivystävä edes saa käydä paikalla oman päivystysaikansa ulkopuolella ja päivävuoro ei hoida päivystyksen potilaita, eli siellä ovat hoitamattomina koko päivän. Virka-aikaan ei ketään kiinnosta mikään. Päivystyksessä saa hävyttömyyttä ja nyt kostetaan omaa pahaa oloa jo eläimillekin. Ennen vain omistajat saivat ilkeyttä niskaansa. Ja jos tosiaan valitat, saat kiellon käyttää näitä palveluita. Tämä ei voi olla laillista. Ja kaupunki ei ota mitään kantaa, koska ovat päällikön hyviä ystäviä. Ja kukaan ei myönnä mitään, kaikki turvaavat toistensa selustan. Eiköhän tämäkin hyvä adressi valehdella kadoksiin. Ei ikinä Porin "päivystykseen" meiltä. Eläinsuojelurikos koko paikka.