Munkkiniemen nuorisotaloa ei saa lakkauttaa

Jukka Puurula
Adressin tekijä

/ #16 Hajoita ja hallitse

19.03.2010 14:56

Toimintakeskus Happi jää; Munkka ja/tai Harju nurin. Näinkö muka turvataan Nk:n toiminnat ja nuorisotyön jatkuvuus?

"Luovutaan joko Harjun tai Munkkiniemen nuorisotalosta. Molemmat ovat musiikkipainotteisia ja siten varsin vetovoimaisia tiloja, joten molemmista luopuminen ei ole tarkoituksenmukaista. Harjun nuorisotalo on 645 m2 ja vuokra 80 000 euroa ja Munkkiniemen nuorisotalo 470 m2, josta vuokraa maksetaan 63 000 euroa."

Munkan toimintoja on siis kaavailtu siirrettäväksi Malmin nuorisotaloon tai Kontulan toimintakeskukseen, joissa ei ole valmiita rakenteita tai verkostoja ko. toimintojen tueksi. Onkohan esityksen tekijöillä mitään käsitystä esim. demostudion toiminnasta? Silti esityksellä pyritään mukamas turvaamaan toimintoja ja niiden saavutettavuutta. Eihän tuossa ole enää järjen hiventäkään!