100 000 vastaan Itä-Suomen hovioikeus

Vieras

/ #34 Raiskaajat, tervetuloa Itä-Suomeen

23.01.2016 18:18

Itä-Suomen hovioikeus teki sen taas. Alaikäisen hyväksikäyttötuomio muuttui ehdolliseksi koska tekijällä oli nyt perhe ja lapsia ( ehkä jonkun toisen hyväksikäytettäväksi )!

Maallikon oikeustajuun on käsittämätöntä että näissä tapauksissa haetaan lieventäviä asianhaaroja takijän muusta elämästä, ei ole ottanut kolehtihaavista, käy töissä, ajaa mersulla on rikkaasta suvusta. Pitäisikö kokeilla jos satun ajamaan ylinopeutta tutkaan että olen tehnyt 45vuoden työuran, en ole piessyt kertaakaan eukkoani, olen sisäsiisti.

Eikö tehty rikos ole se josta tuomitaan? Raiskaus ja varsinkin joukkoraiskaus on vakava, joittenkin ihmisten kohdalla se saattaa olla murhaakin vakavampi rikos jonka uhri ei välttämättä toivu koskaan.

Jos syy on laissa eikä sen tulkinnassa niin arvoisat kansanedustajat jotka vietätte tälläkin hetkellä tammikuun lopussa täydellä palkalla lomaanne- oletteko varmasti palkkanne ansainneet?