Rikollisten ulkomaalaisten karkoittaminen

uusikaarlepyy

/ #134 jeps jeps

01.04.2010 00:05

olen samaa mieltä et rikolliset ulkomalaiset pois. eli jos raiskaa,tappaa jne niin karkotetaan vaan ja vankilaan omaan maahan. toinen juttu onnistuuko...

lainaus pauli lainelta: "Ei Suomeen muutenkan tarvitsisi ainakaan lisää maahanmuuttajia: usein eivät tee työtä ja jos tekevät vievät suomalaisten työt."

perus suomalainen mielipide. eli haluat olla vain suomalaisten kaa ja ulkomaalaisia ei saisi tulla tänne edes tekemään töitä tai opiskelemaan. silti te suomalaiset ihmettelette miksi teillä voi olla huono maine ulkomailla jne

käytte ite riehumassa virossa ja muissa ulkomaankohteissa, aika kaksnaamasta menoa. Suomessa tosi vähän ihmisiä ja maa on isompi ku saksa. täs maas pitäis asua ainakin 8 miljoonaa ihmistä et tää talous jne pyörisi. me tarvitaan ulkomaalaisia ihmisiä tänne. suoraan sanottuna ihan vaan senki takia,et suomi ois tosi tylsä maa jos ois vaan 100% suomalaisia 100% maa täynnä.

mut ei siinä mitää rajat kii ja ketää ei sisälle ja ketää ei ulos ( sitä ennen jos valtio maksaa menoliput ulkomaalaisille jotka haluaa lähteä täältä pois) niin oisin heti messissä. niin sit oisitte varmaan onnellisia. tosiaan olisi palvelus maailmalle. ei yhtään suomalaista muualla vain täällä metsän keskellä. ite asuisin sit jossai lämpimässä :)