Adressi Israelin tueksi!

Nokia

/ #197 On touhua jo tämä

05.04.2010 21:28

alunperin Israilin "tukemiseksi" perustettu adressi on muuttunut Juutalaisten kokouskutsuiksi, käännytystyöksi ja muutenkin otsikon ASIALLISTA keskustelua aiheesta - vastaiseksi.

Suomen Juutalainen yhteisö on nähtävästi äänessä, ja kovalla äänellä tukahduttaen kriittiset äänenpainot, jos ei muuten niin raamatulla (vai tooralla) päähänlyömällä. Ette näköjään eroa verbaliikkanne puolesta yhtään neonatseista. Aihe vaan on vastakkainen.

Ja mitä tulee itse adressiin...

Niin kauan kun Israel-niminen valtio käyttää samoja oppeja arabeja kohtaan, mistä itse kärsi 30-40 lukujen aikana, niin kauan ei Israel - valtion tule ihmetellä jos sorretut nousevat kapinaan niillä vähäisillä voimilla joita heillä on. Ja ne ovat merkittävästi heikommat kuin israelin käytössä olevat arsenaalit.

Tämä "turvamuuri-politiikka" muunmuassa, on selkeä yritys perustaa Ghetto gazan ja länsirannan arabiosista.

Siirtokuntia pitää vain ängetä enemmän ja pidemmälle kuin on aiemmin sovittu. Radikaalinen Oikeisto pitää poliittista ja sotilaallista valtaa.. Mitenkähän tämä eroaa Natsipolitiikasta 60 vuoden takaa?? Paitsi osapuolten nimissä?

Ja Kansainvälisestä paineesta huolimatta, Paikallinen hallitus jatkaa tekojaan kenkään rankaisematta.. Näinkö se historiallinen vääryys poistetaan, että kärsinyt osapuoli saa tehdä samoin muille?

Ja kohta, kun joku parkuu jo antisemitismistä voin kertoa, ettei tässä ollut sanaakaan antisemitismiä. Ei, vain kritiikkiä ja syitä miksi en tue Israel- Nimistä VALTIOTA. Juutalaisuus tai muusta uskontovastaisuudesta ei ole siis kysymys.

Raamattu (tai toora) ei ole vastaus realismiin.

Ei mielestäni mitenkään..

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…