Konemusiikki kiellettävä

Miten Menee
Nummi-Pusula

/ #137 Kuuleeko Miikka Rajala?

12.05.2010 13:28

Miikka Rajalalle:
''Miks ihmisiä on olemassa?''

Vastaus:Ihmisiä on olemassa koska miljardeja vuosia sitten, Maan(eli Telluksen) vesistöihin syntyi elämää, yksisoluista elämää, kuten levää. Sen seurauksena näissä eliöissä olevat viherhiukkaset yhteyttivät happea (ja sokeria), joka mahdollisti evoluution jatkuvan monisoluisista, aina hengittäviin ''kaloihin''. Elämä kehittyi veden alla, kunnes elämä siirtyi pikku hiljaa maalle.

Maalla evoluutio jatkui jatkumistaan, eläimet kehittyivät ja viisastuivat, kunnes Afrikan mantereelle kehittyi laji nimeltään Etelänapina. Etelänapinasta haarautui alalajeja, ja Etelänapina itse kuoli sukupuuttoon. Nämä alalajit (alkuihmiset) kehittyivät aina nykyihmiseen asti. Kuinka alkuihmiset pääsivät Afrikasta muille mantereille kun veneitäkään ei oltu keksitty? Vastaus siihen on yksinkertainen. Mantereet liikkuvat koko ajan(mistä johtuvat maan järistykset), siihen aikaan kaikki mantereet (tai ainakin melkein) olivat kiinnikkäin. Eli Afrikasta oli suora maareitti muualle maailmaan.

ÄLKÄÄMME SIIS OLKO RASISTEJA ''NEEKEREITÄ'' KOHTAAN! AFRIKASSA SE IHMINEN ON ALUNPERIN KOTOISIN!

PS. Yksisoluisia eli Maan ensimmäisiä eläimiä on vieläkin olemassa.

PSS.Näin tapahtui täällä, miksei niin voisi tapahtua jollain toisella planeetalla? Älkää väittäkö ettei UFO:ja ole! (Toki suurin osa havainnoista on väärennettyjä.)

PSSS. Olen 14v. Minä olen katsokaas kuunnellut tunnilla. En ole hikke mutta tiedolla vain on tapana tarttua päähäni. Huomatkaa, että en panostanut oikeinkirjoitukseen.(Kyllä, se on yhdys-sana.)