Koulukiusaamiseen pitää puuttua

23.05.2010 17:14

1.näyttää tyhmältä apu:paremmat vaatteet ja uus kampaus

2.läzkeys apu: kannataisko liikkuu jos on 10v ja 78 kg

3.kukaan ei pidä vasikoista kiusaajat testaavat kuka vasikoi jos ei vasikoi ei ne enää kiusaa apu:älä vasikoi

4.rumuus apu: hauku rasistiksesti (ei toimi enää meiän koulus)

5.itkevistä nössöistä kiusaajat pitävät! niitä hakataan apua! apu: älä itke helppoa!

6.heikot ekaks ojaan apu hanki habaa niin että pärjäät hakkaajille

7.nössöjen ei pitäisi liikkua ulkona yli kuuden jälkeen koulun tai aseman lähel yksin apu: valittevasti ei ole

8.kannataa jo 6v mennä isovelin kavereitten kaa koska sitten ei kiusata.

9.kiusaajat liikuvat jengeissä siis hanki oma jengi jossa on kovanaamoja hanki hienot leijavaatteet sitten ne eivät huomaa mutta jos joukossa on nössö homma ei toimi

10.totuus on kuitenkin se että jos lasta ei muuteta henkseleistä lökä farkkuihin ennen koulua onjo myöhä on aina vanhempien syy jos lapsi ei saa muuttua parempaan päin harmillisesti hikarit ja nössöt (eli kympin oppilaat) ei kiusaaminen johdu kateusta se johtuu rumuudesta läskeydestä ja vasikoimisesta vaatteista ja jopa asenteesta kiusaajat viihtyvät ulkona ja asemilla vältä asemia jos pyöriä on kasapäin älä hiplaa rahojasi tai tee jotain tyhmää mailmassa on niitä kiusajien mielestä ongelmalapsia totuus on että mikään järjestö voi tukahduttaa kiusausta niitten lapsien joita kiusataan niillä on mahdonta mennä parempaan suuntaan jos on jo kakkosella.

ps. olen ollut kiusaja monta kertaan olen ollut vierestä katsoja monia kertoja haukun nössöjö homous näkyy jo anteeksi vain olen 11v tervetuloa loukinaisten ala-asteelle ja kokolietoon täällä tehdään nössöistä ja muista hinttipaskoista seuraavan päivän lounas ja vielä olen 8-9 oppilas ja olen luokan vahvin