Vesistöjen puolesta - Stop Talvivaara

Vieras

/ #4

24.02.2016 13:18

Tässä on yksilöity monia hyviä argumentteja sekä kysymyksiä ja lähes kaikkiin on vastaus; kyllä.
Kansalaismielipiteiden yli kävely ja vaikeneminen kansalaisia koskevissa asioissa lisääntyy päivä päivältä.
Suomalaisia kansanliikkeitä korkeintaan kyseenalaistetaan, vaihtoehtoisesti ei huomioida lainkaan, periaatteessa vaikuttaa siltä, että tällä nykyisellä menolla kohta jo kielletään, jolleivät ne suosi median ja hallinnon linjauksia.
Kansainvälisellä julkisuudella ei ilmeisestikään ole päättäjiimme mitään vaikutusta sikäli mikäli se koskee suomalaisia, useilla huomautuksilla muissa julkisuuteen tulleissa asioissa ei ole ollut piirunkaan vertaa vaikutusta, ne on hiljaisuudessa sivuutettu tai niillä on pelkästään pyyhitty*
Suomi ei tarvitse kansalaisyhteiskuntaa kun se ei tarvitse kansalaisaankaan, maassa ei vieläkään ole ratifioituja ihmisoikeuksia kaikilla kansalaisryhmillä ja se jo kertoo paljon tästä sivistysvaltioksi itseään tituleeraavasta maailmankolkasta, jossa vain ja ainoastaan raha ja sisäpiiriverkostot ovat ratkaisevia.
Huolenaiheet, jos niitä hallinnolla ylipäätänsä on, masinoidaan lähinnä kaikkeen rajojen ulkopuoliseen ja sieltä tulevaan.
Tämäkin asia , joka edellyttäisi maahan perustuslakituomioistuinta.