Vesistöjen puolesta - Stop Talvivaara

Vieras

/ #7

25.02.2016 05:54

Hei! Suomeen pitäisi saada kansanvalta, poliitikot kertovat satuja ja tekevät selkämme takana pahojaan kaiken aikaa. Nyt ovat saaneet uuden pressankin tähän matkaan . sanat ei tule suoraan sydämmestä, vaan jostain sovitusta jota pitää salata siksi kieli takeltelee.
Nato otetaan kansan ja venäjän uhkaksi. venäjän ja putin on osoittanut nyt saa terroristien toiminta piisata oli siellä takana piilossa olevia johtajamaita johon jäljet johtaa mm.. raha ,pankkitoiminta, kemikaalivanat kemiallista sotaa sairauksia joista hyöty suurille lääkealan yrityksille ja rokotetehtaille.Samanlaiseen huijaukseen suomen johtokin on mennyt amerikkalaiset osaavat kepuloinnin ja suomi maksaa . Ainoa paras malli olisi toteuttaa Islannin malli päästäisiin nopeasti suurista veloista vakuutusrahat geimansaaarilta käyttöön eikä uutta velkaa tarvi, sillä verot ja palkkojen alennukset menevät rahan korkoihin kun tämä osa jää pois veroja ja palkkoja saisi todella alentaa kilpailukykymme olisi entistä parempi. Koska luulen taas että suomi maksaa huikeat summat sotaharjoituksista naton kanssa ja uutta velkaa herrat ovat valmiita ottamaan. se ei ole oikea tie. taas valheellisilla selityksillä petetään kansaa.