Koirakuiskaaja Cesar Millan pois TV:stä

/ #18 Re:

04.06.2010 19:36

#7: Elsa Pohjalainen -

Elsa Pohjalaiselle! Keskustelufoorumilla esiintuomasi näkökohdat osoittavat selvästi, että sinun ja Millanin henkilökemia ei synkkaa. Millanin metodi on yksinkertaisuudessaan liikunta, kuri ja hellyys. Ja tässä järjestyksessä. Samaa metodia toistetaan ja perustellaan erinomaisella tavalla myös kirjassa. Se, että jonkun toimintatapaa tai esitystä ei kaikkli hyväksy on tosiasia jonka jokainen opetustehtävissä ollut tietää. Koulussa on luokanopettaja joka hoitaa tasapainoiset oppilaat ja erityisopettajat jotka keskittyy häiriköihin. Niitäkään menetelmiä eivät kaikki luokanopettajat ymmärrä. Näin on sinullekin käynyt Millanin kohdalla. Jos sinulla asiat eivät ole kirkastuneet, ei ole mikään edellytys hyvän ohjelman poistamiseen. Toivottavasti otat myös muita ohjelman katsojia huomioon ja peruutat aloitteesi.

Älä vertaa Stillwellin ja Millanin tapauksia keskenään sillä jokainen ongelmatapaus on aina erilainen vaikka ulospäin näyttävätkin samanlaisilta. Kun katselet ohjelmaa, voisit myös seurata koirien omistajien tekemistä. Sitä seuraamalla saat paljon enemmän irti ko. ohjelmasta. Siitä nimittäin selviää miksi ongelmatilanteisiin on ajauduttu. Niistä sitä oppii paljon enemmän kuin jos yrittää miettiä mikä se menetelmä oikein on.

Ota uusi näkökulma koiraohjelmaan!