Jääkiekon MM-kisat takaisin YLE:lle

Jääkiekonystävä95

/ #18

09.06.2010 23:06

Minä haluan ainakin nähdä jokaikisen pelin, mikä on mahdollista(siis ei maksukanavilta). Todella ärsyttävää jos pelit menee Maxille. Eihän Suomen pelit tietty voi mennä, mut esim. Venäjän pelit haluan nähdä, koska ne on tasokkaita ja siinä joukkueessa pelaa paljon tähtiä. Myös näiden ns. huonompien maiden pelit haluan nähdä ja ihan sen takia, että on kyse MM-kisoista ja aina voi tapahtua kaikenlaista erikoista, kuten tänävuonna.(Tanska voitti Suomen, Tsekki hävisi Norjalle.)

Mikäli pelit menevät MTV3:lle, lopetan oitis koko kanavan katsomisen, vaikka miten hyvää ohjelmaa sitten tulisikin. Sillä mikään C.S.I tai muu ohjelma ei vedä vertoja MM-kisoille.

Ja Yle voisi luopua turhista radiokanavista ja muusta turhasta, että sitä rahaa jäisi enemmän, jotta MM-kisat voitaisiin näyttää ilmaiseksi. Kansalaiset joutuu maksamaan TV-lupia ja tulevaisuudessa ehkä mediamaksua. Miksi Yle ei sitten näytä sitä tapahtumaa mikä on suomalaisille se ehdottomasti tärkein? Miksi kansalaisten pitäisi maksaa siitä mitä eivät katso. Ja Yleltä en kuluneen kahden vuoden aikana ole katsonut kuin Pasila-jaksot ja Jääkiekon MM-kisat!