Terhi Kiemunki ulos eduskunnasta

Adressin tekijä

/ #138

21.03.2016 13:46

Sensuroin hieman omaa nimeäni etusivulta, koska tässä vaiheessa sivuille voi eksyä monenlaisia kuumakalleja, enkä halua ikävyyksiä. Lisäksi en avannut adressia tavoitellakseni henkilökohtaista julkisuutta. Minuun saa kuitenkin tarvittaessa yhteyden sähköpostiosoitteesta muutoksentekija(at)gmail.com tai Facebookissa (account: Mr.Gamma). Numero, josta minut tavoittaa on 044 988 1554.

Itse adressin asiaan: Kansanedustaja Lea Mäkipää on nyttemmin ottanut julkisuudessa voimakkaasti kantaa avustajansa käytökseen. Hän tuomitsee toiminnan, mutta jättää haluaa avustajansa jatkon puolue-elimien käsiin.

Toisin sanoen hän ei halua olla se, joka tekee asiassa oikeat johtopäätökset. Inhimillistä, kun kyse ovat ilmeisesti tunteneet jo pitkään. Ei silti poliittisesti arvokasta, tehtävässä jossa vaaditaan suurta henkilökohtaista vastuunkantoa.

Terhi Kiemungin kannattaisi tehdä nyt itse oikeat johtopäätökset jatkostaan eduskuntapestissään, jotta muiden ei tarvitsisi tehdä päätelmiä hänen puolestaan.