Terhi Kiemunki ulos eduskunnasta

Vieras

/ #715

23.03.2016 09:39

On ollut Euroopan historian suurin virhe päästää Eurooppaan valtavat määrät, sivistyneeseen yhteiskuntaan sopeutumattomia muslimeita, jotka elävät yli tuhat vuotta vanhan aavikolla kirjoitetun satukirjan oppien mukaan edelleen. Eivät tule ikinä sopeutumaan sivistyneeseen yhteiskuntaan millään tasolla.

Sitten on ihmisiä, Suomessakin jotka nostavat heitä jalustalle etnisyytensä vuoksi ja kertovat muille ihmisille miten ja mistä saa keskustella, kuitenkin edellyttäen että suomalaiset elättävät heidät.

Suomalaisilta tingitään ja etnisille ryhmille lisätään samalla. Kiitokseksi tästä maahanmuuttajat, erityisesti muslimit keikkuvat kaikkein iljettävimpien rikostilastojen kärkisijoilla.

Ei tarvitse ihmetellä että kansan mitta alkaa täyttymään.

Miten tämä tilanne aiotaan korjata koko Euroopassa? Rasismiulvonta kannattaa lopettaa heti alkuunsa. Sillä on vaiennettu keskustelu Suomessakin 90-luvulta asti ja nythän se kuohahtaa mitä ilmeisemmin. Syyllisiä tilanteeseen ovat sopeutumattomat mamut ja suomalaiset jotka ovat hyssytellet, valehdelleet, vääristelleet ja jopa vaientaneet totuuden puhujia.

Miten tilanne korjataan?