Rikollisten ulkomaalaisten karkoittaminen

lappeen Ranta

/ #18

20.02.2007 12:13

Pointti ei ole se, tekevätkö suomalaiset enemmän rikoksia kuin maahanmuuttajat - suhteellisesti taikka numeromääräisesti - vaan se, että jos yksikin maahanmuuttaja tekee rikoksen, hänen oikeutensa olla täällä vieraana tulisi evätä välittömästi.

Jos menet jonkun kotiin vierailulle ja ulostat tämän olohuoneen matolle, niin äkkilähtö tulee kun emäntä/isäntä teon huomaa. Jos jokin perheenjäsen tekisi samoin, häntä ei kotoaan ajettaisi ulos välittömästi (varmasti joihinkin toimenpiteisiin alettaisiin kuitenkin). Vieraan on käyttäydyttävä moitteettomasti, taikka hän lentää ulos. Hyvin yksinkertaista, jokainen ymmärtää tämän vaistonvaraisesti, tai pitäisi ainakin.

Myöskin käsittämätöntä on se, että rikollisten maahanmuuttajien välitöntä karkoitusta pidetään rasismina - väittävätkö nämä henkilöt, että maahanmuuttajat ryhmänä ovat rikollisia? Ei ole somalien syrjintää jos rikoksen tehnyt somali karkoitetaan, koska oletus on (pitäisi olla ainakin) että somalit ovat rehellistä & lainkuuliaista väkeä, tuo YKSI nyt vaan teki rikoksen, hänestä hankkiudutaan eroon, koska me hankkiudumme eroon huonoista vieraista. Ei liity somaleihin ryhmänä mitenkään.