Antakaa Irina Antonovan jäädä Suomeen!

Suomesta häpeilevä suomalainen.
Vieras

/ #39 De facto: HÄPEÄÄ!

15.06.2010 18:14

On sanonta: JOS IHMINEN EI TAHDO TEHDÄ JOTAIN, HÄN ETSII SYITÄ. JOS HALUA TEHDÄ - HÄN ETSII MAHDOLLIUUTTA.

Tässä on ilmiselvä osoitus kaksinaismoraalista valtiollisella tasolla. Ulkomaalais lain §§ 51 ja 52 mukaan Irina Antonovalla on ilmiselvä oikeus Suomen oleskeluluvan myöntämiselle, MUTTA ilmiselvää myös on, KUINKA virallinen Suomi kiemurtelee ja yrittää välttää luvan myöntämistä, osoittaen tässä konkreettisessa tapauksessa epäinhimillistä lähestymistapaa, kylmäkiskoisuutta ja sydämettömyyttä.

On varmaa, ettei yksikään Antonovan karkoituspäätösta valmistelevasta viranomaisesta, tahtoisi olla hänen paikalla, mutta se päätös tehdään suljettujen ovien takana, piilossa ja siinä voikin leikkiä kovista ja julmaa, mutta kun tulee päivänvaloon... kanttia ei riitä tunnustamaan että "sydämettömän käännyttämispäätöksen takana olin minä, se ja se". Se on pelkureiden linja ja minua hävettää tällaisen Suomen puolesta, joka yleisesti saarnaa ja vie maailmalle humaaniajattelua ja samalla konkreettisessa tapauksessa ei voi senkään vertaa suojata puolustuskyvytöntä halvaantunutta mummoa. Hyi, olkoot!

Eikö näiden päättäjien sydän sano mitään?! Antonovan paikallahan voisi olla kenen hyvänsä päättäjän äiti. Toimisikohän hän silloin samoin?????

Antonovalle JATKUVA OLESKELULUPA JO ULKOMAALAISLAIN § 52 TAI 51 MUKAAN!!!