Fiksuhuudon toiminta selvitettävä

Vieras

/ #4 Mahtava huijaus.

05.07.2010 10:09

"Ongelmat" tavaroiden toimituksien kanssa alkoivat todenteolla 2010-alkupuolella. Yhtiö poistettii  ennakkoperintälistalta alkuvuodesta, herääkin kysymys miksi? Miksi pääkonttori on nykyisin Kyproksella? http://www.mr123.com/ toimii monessa maassa, vaikka fiksuhuuto.fi sivuston annetaan ymmärtää olevan suomalainen. Huutajat voivat olla kuitenkin ruotsista,englannista jne. Sivustolla epäillään käytettävän myös botteja kuten nimimerkki "Bluex". Mitä oikeuskäsittelyssä oikein tapahtui, kun syyttäjä ei vienyt asiaa pidemmälle? Asiakaspalvelu valehtelee todistettavasti. Minulle luvattu jo viidenkuukauden ajan toimittaa tuotteet "Ensikuussa". Neljä tuotetta voitettu,neljä saamatta. Asiasta tehty rikosilmoitus. Minulle soitettiin poliisin rikosvihjeosastolta ja kuluttaja-asiamieheltäkin. Ei edistystä.

Jos joku lainoppinut kävisi huutelemassa sivustolla ja kokisi saman kuin huijatut, asia varmasti menisi eteenpäin.