Muumilimu 1,5 litran pulloihin!

Aatos Jalo
Saimaa

/ #194 MINÄ OLEN VALMIS TOIMINTAAN!

08.07.2010 21:08

Sinefrykof taitaa luulla tätä vitsixi! Näytetään että asiamme on kova ja vakava! Ehkäpä SITTEN meitä kuunnellaan kun alkaa lakot, kansalaistottemelammuus! Ja piiritys ja MIELENOSOITUKSET!

Ehdotankin että me TOIMINNAN MUUMIT ja muut asiaankuuluvat otukset järjestämme oikean MIELENOSOITUKSEN asiasta! Minulla on kokemusta luovasta toiminnasta mielenosoituksissa! Olen valmis TOIMINTAAN! Onko kekä muukin? Käykää sivullani suomenkovimmatpeelot.angelfire.com ... siinä teille haaste... löytäkää minut. Ottakaa yhteyttä ja aletaan koota väkeä! Voitte myös typottaa facebookiin aatos jalo! Teen asialle yhteisön juuri nyt! Suunnittelu käyntiin, ja sitten TOIMINTAA! ((tässä on vielä namikirsikkana päällä se sivuvaikutus, että kaikki politiikasta sun muusta teoriaroinasta huutavat vararikkoidealistit saavat nähdä kuinka paljon heidän vouhotuksensa loppujen lopukxi kiinnostaa ketään - huom muumilimuadressin 30 000+ nimeä)