Äitiä ja kolmevuotiasta Sämää ei saa käännyttää Suomesta.

Paljon nähnyt ihminen

/ #1951 Empatiaa ja ymmärrystä kiitos!

07.06.2016 16:59

Ihminen se on julma olento. Suomessa maristaan kaikesta, siitäkin kun pussilakana on rytyssä vuoteessa tai hammastahnatuubi puristettu väärin. Täällä täytyy harrastaa extreme-lajeja kun oma elämä on liian turvallista ja tylsää. Toista se on näillä sotaa paenneilla, kidutuksia ja tappamisia todistaneilla ihmisillä. Heidän oma elämä on vaakalaudalla ja sen sijaan että kristinuskon mukaisesti auttaisimme vähäisimpiä veljiämme, me olemmekin valmiita repimään perheitä hajalle ja pilaamaan lasten elämän, sulkemaan silmämme oikealta hädältä ja vainolta. Onneksi tässä maassa on kuitenkin enemmistö suvaitsevaisia ja hyviä ihmisiä. Tällaiseen epäinhimillisen menoon on välittömästi reagoitava. Suomi  tarvitsee jokaisen tulokkaan ja kotouttaminen on elintärkeää. Lisää veronmaksajia ja ahkeria, motivoituneia työntekijöitä muuttotappiokuntiin.Siirtolaiset tuovat paljon hyvää tullessaan. Siitä on lukusia esimerkkejä. Erityiskiitos suomen ev.lut. kirkolle oikeamielisyydestä ja kristillisyydestä. Kirkko on osoittanut hyvää esimerkkiä ja on valmis suojelemaan ihmisiä, se on palannut juurilleen ns. asian ytimeen. Arvostan suuresti!