Tila ei laajene

Vieras

/ #4 Miten?

24.07.2010 06:26

Miten evoluutioteoriaan ja alkuräjähdysteoriaan uskovat luulevat saavansa aikaan uuden maailmankaikkeuden sitten kun kaikki energia on hajaantunut tasaisesti tilaan entropian takia.

Vaikka maailmankaikkeus olisi ikuinen ja olisi ääretön aika, ei energiasta joka entropian takia hajaantuu tilaan erittäin vähän tiheäksi, synny uutta maailmankaikkeutta omia aikojaan.

Hetkinen hetkinen, nyt ymmärrän ehkä miksi tiedeuskovaiset ovat keksineet ikioman Jumalan eli tilan joka muka laajenee ja kaareutuu.

Jos he olisivat kertoneet teoriasta jossa absoluuttiseen tilaan olisi syntynyt erittäin tiheä energiakeskittymä josta havaittu maailmankaikkeus ja enemmänkin syntyi, olisi herännyt kysymys, miten ja kuka pakkasi energian tiheäksi energiakeskittymäksi, koska eihän energia jatkuvan entropian takia voi omia aikojaan pakkautua erittäin tiheäksi energiakeskittymäksi.

Siksi evoluutioteoriaan uskovien oli pakko tempaista hatustaan joku maaginen käsite jolla uskovia hämättiin, heh.

Aika ovelia tyyppjeä, pakko myöntää.

Sitä en vain ymmärrä, miten tämä hämäys meni läpi. Miten kukaan alkoi uskomaan tilaan joka muka laajenee ja kaareutuu.

Oliko se Aristoteles joka keksi omasta päästään miten maailmankaikkeus toimii, niin ettei kukaan tehnyt tieteellisiä kokeita joilla olisi todistettu hänen väitteensä.

Galileo Galilei alkoi tehdä tieteellisiä kokeita ja näin syntyi tiede.

Mutta nyt on menty ajassa taaksepäin ja keksitty laajenevan ja kaareutuvan tilan käsite jota ei voida tutkia tieteellisten kokeiden avulla.

Pitää vain uskoa tähän mystiseen tilaan joka muka muuttuu, aivan kuten oliko se Aristoteles joka odotti muiden uskovan kaiken minkä hän ihmisille maailmankaikkeudesta kertoi.

.

Wikipedian mukaan Aristoteles olisi ollut filosofin lisäksi myös tiedemies, mutta tekikö hän ikinä yhtään tieteellistä koetta tai esittikö hän väitteidensä tueksi, millaisia tieteellisiä kokeita muut voisivat tehdä, että hänen väitteensä voitaisiin todistaa tieteellisesti?

Tässä tieteellinen koe jonka avulla voidaan todistaa ettei tila kaareudu tai laajene.

Tieteellinen koe.

Pitkä kouru avaruuteen joka pysäyttää tietystä suunnasta tulevat vanhat hiukkaset ja niistä matkan aikana säteilleen energian.

Kourun päähän kaukoputki jolla havannoidaan kaukaista galaksia jonka paikka tiedetään.

Ennustan että avoimelta puolelta kouruun tulevat vanhat hiukkaset ja niistä matkan aikana säteillyt energia saa kaukaisesta galaksista tulevien vanhojen fotonien liikeradan taipumaan kohti kourun pohjaa.

Jos näin, tämä tieteellinen koe todistaa että hiukkaset kuten fotonit säteilevät matkansa aikana energiaa jonka avulla Auringon ohi menevien vanhojen fotonien liikerata taipuu ilman että tila muka kaareutuu.

Ja valo myös venyy eli punasiirtyy matkansa aikana ilman että tila muka laajenee, koska fotonit tönivät toisiaan pois päin toisistaan matkansa aikana sen energian avulla jota säteilevät.

Näin väite laajenevasta ja kaareutuvasta tilasta on täysin tyhjä väite, jota se ilman tätä koettakin toki on, koska laajenevalla tilalla tai kaareutuvalla tilalla kun ei voi tehdä tieteellisiä kokeita ollenkaan.

Tähän adressiin on tarkoitus saada kymmeniä tuhansia nimiä, joten kerro tästä tutuillesi, niin hekin pääsevät mukaan mullistamaan maailmankuvamme.

Kiitos

.