Tila ei laajene

Ikuinen energia
Vieras

/ #18 hauska todistustaakka

01.08.2010 16:37

Hauskaakin hauskempi todistustaakka.


Useat tahot esittävät että minulla olisi joku todistustaakka eli että minun pitäisi todistaa ajatukseni tieteellisesti jne.

Meillä on todisteet siitä ettei Kopernikus itse kehittänyt Aurinkokeskiselle mallille painovoimateoriaa, koska tuon teorian kehitti Newton.

Toiset tahot esitättävät tai ainakin antavat ymmärtää, että minun pitäisi kehittää se matematiikka joka todistaa ajatukseni.

Oikeasti heillä itsellään on todistustaakka, koska väittävät että minun täytyy kehittää ajatukseeni toimiva matematiikka.

Tämä siksi että jo olemassa olevat todisteet todistavat sen ettei niin ole.

Tiedämme että Galileo Galilei, Newton ja kumppanit todistivat Aurinkokeskisen mallin.

Joku muu voi kehittää ajatukseeni toimivan matematiikan.

Mikään laki ei velvoita minua todistamaan ajatusteni olevan totuus maailmankaikkeudesta.

siirränkin tämän hauskan todistustaakan heille jotka väittävät todisteide vastaisesti että minulla olisi joku ihm etodistustaakka ja että minun pitäisi todistaa ajatukseni tieteellisesti.

No, onhan minulla tieteellinen koe jolla voimme todistaa tieteellisesti sen että oikeasti fotonienkin energiaan vaikuttaa entropia joka saa aikaiseksi sen että valo punasiirtyy matkansa aikana ja sen että valo taipuu Auroingon ohituksen yhteydessä.

Onkohan kukaan kuullut yhdestäkään ihmisen kehittämästä tieteellisestä kokeesta joka tehdään laajenevalla tilalla tai kaareutuvalla tilalla?

no ei tasan ole, koska tilalla ei voi tehdä tieteellisiä kokeita, koska tila ei ole yhtään mitään. Miten sellaisella asialla joka ei ole yhtään mitään, voisi tehdä tieteellisiä kokeita, kysyn vain?

Fotoneita on oikeasti olemassa ja niissä on energiaa, aivan kuten kaikissa muissakin energiatihentymissä.

 

Ja niidenkin energia vaihtuu ajan kanssa, sitä mukaa kuin ne absorboivat itselleen lisää energiaa ja säteilevät sitä toisiaan kohti, jolloin valo ajan kanssa punasiirtyy.

Tuo energia jota fotonit matkansa aikana säteilevät, työntää Auringon ohi meneviä vanhoja fotoneja Aurinkoa kohti ja näin valo taipuu ilman että tila kaareutuisi.

 

.