Tila ei laajene

tieteellisiä kokeita kaivataan
Vieras

/ #20 Todistustaakka

02.08.2010 11:07

Laajenevaan tilaan uskovilla on todistustaakka. Energia josta kaikki koostuu, on jotakin konkreettista jota voidaan tutkia ja jolla voidaan tehdä tieteellisiä kokeita. Tila ei ole yhtään mitään. Energia siis on jotakin mitä tila ei ole. Tietysti tila on olemassa, koska jossakin paikassahan sen energian täytyy olla.

 

Energiaa ei synny tyhjästä, eikä energia koskaan häviä. Tästä päättelemme, että kaikki se mikä on nyt olemassa, on ollut olemassa aina, muodossa tai toisessa. Jos väittää että energia, aika ja tila syntyivät totaalisesta olemattomuudesta, omaa todistustaakan.

 

Meillä on mitään todisteita siitä että energiaa voisi syntyä lisää tyhjästä. Tilassa kyllä liikkuu erittäin pieniä hiukkasia joista voi yhdistyä uusi havaittava hiukkanen, mutta eihän se silloin syntynyt tyhjästä, koska siinä oleva energia oli olemassa, mutta se oli hajaantuneena vielä pienemmiksi energiatihentymiksi, jotka yhdistyivät havaittavaksi hiukkaseksi, joka koostuu niistä jo olemassa olevista pienemmistä hiukkasista.

 

Tiedämme ettei tilasta saa energiaa hävimämään, mutta pystymme ajattelemaan tilan joka ei ole yhtään mitään, niin ettei siinä ole yhtään energiaa. Minä itse en osaa ajatella miten tämän tilan, joka minun mielestäni on jo itsessään ei yhtään mitään, voisi ottaa pois, jolloin jäljelle jäisi totaallinen olemattomuus.

 

Eikö tila ilman energiaa ole jo itsessään totaallinen olemattomuus. Miten tila voisi hävitä tai miten tila voisi syntyä. Millainen on tämä totaallinen olemattomuus josta syntyy tila?

Laajenevan tilan kannattajat eivät ole todistaneet laajenevaa tilaa tieteellisesti. He ovat tehneet havaintoja laitteilla jotka koostuvat energiasta ja ovat saaneet infoa energiakeskittymistä niiden hiukkasten avulla jotka ovat peräisin noista energiatihentymistä ja ovat itsekin sitä yhtä ja samaa raaka-ainetta eli energiaa joka on jotakin konkreettista ja jonka tiheys vaihtelee tilassa joka on ei yhtään mitään.

 

Missä siis on havainto laajenevasta tilasta? Ei missään. On vain virheellinen tulkinta havainnosta jolla ei ole mitään tekemistä sellaisen tilan kanssa joka muka muuttuu. Onko tutkijat saaneet tämän laajenevan tilan esim. laajenemaan normaalia nopeammin tai ovatko he ylipäätään voineet havannoida tätä laajenevaa tilaa? Ovatko he tehneet joitakin tieteellisiä kokeita laajenevalla tilalla ja jos, niin millaisia?

 

Tietysti entropia vaikuttaa myös hiukkasiin kuten neutriinot ja fotonit.

 

Siksi vanha valo punasiirtyy matkansa aikana ja siksi Aurinkoa kohti menevä energiaa saa Auringon ohi menevien fotonien liikeradan taipumaan havaitulla tavalla.

 

Laajeneva tila ja kaareutuva tila ovat ison uskonlahkon uskomuksia.

 

Valtaojan mielestä idiootit uskovat ettei ihminen ole käynyt Kuussa. Minä oletan ihmisten käyneen Kuussa, mutta en laita päätäni pantiksi sen puolesta että he varmasti kävivät.

 

Minusta idiootit uskovat laajenevan tilan olevan 100 %:sen varma asia.

.