Adressi nettipokerin kieltämistä vastaan

/ #22

27.02.2007 12:53

Hei,

Kommentoin blogissani (vahamaki.tiedottaa.net) nettipokeriasiaa. Olen kansanedustajaehdokkaana Oulun vaalipiirissä (128). Kansan poliittinen tahto näyttää nettipokeriasiassa suuntaa.

Ville Vähämäki.

Naulat

Tiistai 27.2.2007 klo 11:59 - Ville

Nettipokerin pelaamisen rajoittaminen tai suoranainen estäminen on lähes mahdotonta. Lisäksi nettipokerista on muodostunut elinkeino ja lisätulonlähde monille pelaajille. Näistä pelaajista useat voisivat muuttaa ulkomaille nettipokerikiellon takia. Valtio menettäisi pelureiden maksamat välilliset verotulot.

Ei pidä sulkea pois mahdollistuutta, että Suomeen perustetaan uusi rahapeliyhtiö hallinnoimaan nettipokeria. Tämä yhtiö voisi mahdollisesti tarjota pääsyn EU-alueen pokeripalvelimille. Uuden yhtiön avulla pystyttäisiin myös mahdollisesti säätelemään pelikäyttäytymistä. Valtio saisi huomattavasti verotuloja uudelta rahapeliyhtiöltä.

Eduskuntavaalit näyttävät jäävätkö naulat pelureiden käsiin, vai lyödäänkö nettipokeri arkkuun ja arkun kansi tiukasti nauloilla kiinni.

Ei kommentteja. Avainsanat: nettipokeri