Kipa kuntoon


Vieras

/ #28

06.09.2016 09:11

Olen laittanut itse asiasta useampaan otteeseen palautetta SRL Tuula Tellalle ja toivon, että asiaa Kipan toimimattomuudesta viedään myös eteenpäin kokouksissa. Olen saanut Tellalta joka kerta asiallisen, nopean palautteen mutta itse ongelmissa ei ole tapahtunut mitään muutosta Kipan suhteen vaikka se silloin siirrettiin uudelle palvelimelle ja Tellan mukaan "Kipan ongelmat ovat tiedossa. Viime viikolla on rakennettu kokonaan uusi palvelin toisen firman konesaliin ja tähän palvelimeen on tehty rasitustesti eilen. Nyt käydään viimeisiä steppejä läpi Kipan siirtämisestä. Tämän ratkaisun kautta pääsemme rajaamaan ongelmaa. Myös uuden järjestelmän suhteen olemme tutkineet eri vaihtoehtoja, mutta lupaa uuden järjestelmän tekemiseen ei ole saatu."


Kun me ratsastajat maksamme liitolle suolaista jäsenmaksua, kilpailujen lähtöhintoja ja liiton maksuja nostetaan koko ajan eikä parannutksia näy juuri missään, olisi edes toivottavaa että saataisiin tämä pakollinen kilpailujärjestelmä toimimaan. Ehdottaisin myös samalla seuraavaa:
* kaikki kilpailut 1- tasolta lähtien pakollisiksi Kipaan ja 1- tason kisojen maksut myös Kipan kautta
* kvaalitodistuksen kävisi Kipan lisäksi Equipe Online
* kenttäratsastuskisojen kvaalikohdassa ratsukkoe ei voisi jatkaa ilmoittautumista, jos kvaalit eivät ole kunnossa
* mahdollisuus ilmoittautua samaan aikaan moneen kisaan, vaikka ne olisivatkin ostoskorissa vielä odottamassa maksua
* 1- tasolla maksimi hinnat per stratti, koska nyt se ona aikamoinen villilänsi. Yksi stratti voi maksaa 40e ja saat palkinnoksi kaviokoukun.