Uutta kallista mopokortti uudistusta ei saa toteuttaa

Pannari

/ #53 Re: Parahin *****.

27.08.2010 19:00

#13: **** ******** -

Sä taidat olla kyllä aika kujalla.. mä haluisin nähä nää tilastot mistä sää vedät näitä sun prosenttejas voi hyvää päivää. Huomaa että oot näitä joilla on nyt kapina tätä juttua vastaan. Ajoin ite mopokorttini pari vuotta sitten ja nyt ajelen kevarilla.

Toi hinta ei oo ollenkaan kohtuuton ja noista tunneista on oikeesti hyötyä, liikenteen lisäks myös kevarikursseilla ja autokoulussa. Luulisin että jos teidän negatiivisesti tähän suhtautuvien tulevien mopoilijoiden vanhemmat ymmärtää yhtää mikä on teille parasta ne maksaa varmasti ihan mielellään ton 400e. Mä tiedän että mun vanhemmat olis maksanu ihan mielellään.

Ja jos ei ole rahaa maksaa niin sitten ei voi mitään. Mopoilu ei oo ilmanen harrastus. Ottaa sen 400e vaikka sitten sen mopon hinnasta pois. (eli ostaa vähän halvemman pelin)

Tää adressi on alotettu ilmeisesti 2008 ja nyt on kaks vuotta kulunut, mitään ei oo vielä tapahtunu mutta parilla nettisivulla (mm. AKE ja ts.fi) lukee, että eu-direktiivien mukaan tän asetuksen pitää tulla voimaan 2011. Pari vuotta sitten se oli ********n ja sen ikätovereitten murhe, tosin aiheeton, mutta nyt se on nykyisten tulevien mopoilioiden murhe. Mä toivon henk.koht. että tulee voimaan mahd. nopeesti!