Tyypin 2 diabeteslääkkeiden korvaustaso säilytettävä

Vieras

/ #752

25.10.2016 08:19

On vaikea kuvitella hölmömpää tekoa kuin tämä. Sain itseelleni uuden kerran viikossa pistettävän lääkkeen ja nyt olen lähes oireeton. Lääke kannusti myös terävöittämään jo aikaa sitten aloittamiani ruokailu- ja liikuntatottumuksiani. Napostelu yms on jäänyt lähes kokonaan pois. Mieliala on noussut.
Minusta päätös on julma . Todennäköisesti selvitysmiehellä on ollut ideologinen harha elintasosairaudesta, jota Kepun entinen pääministeri Aho jo lanseerasi takavuosina.
Minulla on jo nyt lähipiirissä ihmisiä jotka käyvät leipäjonossa saadakseen lääkärin määräämät lalleet ostettua vaikka ne olisivat jo korvattujakin. Ostin juuri sukulaiselleni Lipcutia koska hänellä ei ollut 28 euroa jonka lääke maksoi ja lekuri oli kovistellut. Infarkti ja kaksi aivotukosta jo takana.
Nykyinen hallitus ajaa ennenäkemättömän kovaa, lähes kalvinistista ohjelmaa, jossa lähimmäisestä ei välitetä yhtään. Otan omaan kansanedustajaani yhteyttä ja kehoitan jokaista tekemään samoin ja muistamaan teot kun uurnille mennään.