Hollannin pedofiilipuolueen kieltäminen

Jämsänkoski

/ #31

04.03.2007 19:02

Tiedän saavani vasta lauseita mielipiteestäni mutta EU:n tavoitteena on tehdä Kristilliset arvot tyhjiksi ja tämä on jo yksi askel siihen suuntaan, ensin sallitaan homous ja lesbous sitten myöhemmin mennää jo tähän että lapsetkin halutaan tahrata syntiin, nuo himojensa vallassa olevat ihmiset jotka haluavat tehdä EU:sta ja maailmasta uuden rooman valtakunnan saavat kyllä tuomionsa.

Elämme edelleen Hitlerin tahdon mukaisessa valtakunnassa jonka tarkoitus tuhota Raamattu ja sen opit ,niinkuin Hitler aikoinaan halusi tappaa peri kristityt eli juutalaiset ja Hilter:hän poltti myös raamatut ja koraanit.

Joh 8:

Jeesus sanoi: "Jos te pysytte uskollisina minun sanalleni, te olette todella opetuslapsiani. Te opitte tuntemaan totuuden, ja totuus tekee teistä vapaita.

Totuuden peittelyyn pyritään paljon nykyään ja ennenkaikkea raamatun oppeja ja sanoja yritetään peitellä jotta ihmiset voisivat tehdä itse itsensä vapaiksi.

Markuksen Eva8:

"Opetuslapset olivat unohtaneet varata leipää mukaansa. Heillä oli veneessä yksi ainoa leipä. Jeesus puhui heille vakavasti: "Olkaa varuillanne. Varokaa fariseusten ja Herodeksen hapatetta." Mutta he vain puhelivat keskenään siitä, ettei heillä ollut leipää. Jeesus huomasi sen ja sanoi: "Miksi te puhutte siitä, ettei teillä ole leipää? Ettekö vieläkään ymmärrä, ettekö käsitä? Onko teidän sydämenne paatunut? Onhan teillä silmät, ettekö te näe? Onhan teillä korvat, ettekö kuule? Ja ettekö muista: kun jaoin ne viisi leipää viidelletuhannelle ihmiselle, kuinka monta täyttä korillista te keräsitte palasia?" "Kaksitoista", he vastasivat. "Entä kun jaoin ne seitsemän leipää neljälletuhannelle? Kuinka monta koria te silloin keräsitte täyteen palasia?" He vastasivat: "Seitsemän." Jeesus sanoi heille: "Ettekö te vieläkään käsitä?"

"Teillä on korvat mutta ette kulle , teillä silmät mutta ette näe"

Jeesus puhui myös raamatussa paluustaan ja viittasi siihen että ennen hänen paluuta maan päälle tulee suuri uskosta luopuminen,tämä rupeaa jo näkymään paljolti maailmassa.

Sanomani ei ole sitä että tyrkytän uskoani jokaiselle sekä en ole täällä tuomitsemassa ketään , mutta haluan antaa näkökulmani tähän asiaan hyvin perustellusti , en halua myöskaan kenenkään tuntevan että haluan tyrmätä hänen mielipiteensä asioista.

Toivottavasti uskon veljet ja siskot tiedätte asioista , te jotka uskotte jaksatte pitää lupauksenne Jeesukselle!