Emme äänestä sukupuolineutraalia avioliittoa kannattavia

Vieras

/ #13 hei kuulkaa

05.09.2010 22:13

Tämähän on melkoisen lapsellista touhua, aikuiset tai melkein aikuiset ihmiset, jos ajattelisitte omilla sydämillänne ehkä tajuaisitte ettei monikaan halua rinnastaa omaa elämäänsä raamattuun... vaikka uskoisivatkin jumalaan ja/tai muuhun yliluonnolliseen. Avioliitto ei ole pelkästään kristittyjen oikeus, myös ateistit ja muut uskontokuntaan kuulumattomattomat menevät naimisiin, symbolisessa merkityksessä ja sitoutumisen osoittamisen takia. Myös juridiset oikeudet ratkaisevat sen, miksi he haluavat mennä naimisiin.

Homoille avioliitolla on sama merkitys. Mikseivät he saisi julistaa rakkauttaan ja sitoutumistaan avioliiton merkeissä? Onko se teiltä jotenkin pois? Omasta mielestäni, olette melkoisen itsekkäitä, jos pyritte leikkimään jumalaa ja päättämään siitä kuka saa osoittaa rakkauttaan toista kohtaan. Kuka ei saa ja kuka saa mennä naimisiin. Kannattaisi ajatella myös oman yhteiskunnan valossa, mitä nämä oikeudet toisivat ja miten ne rikastuttaisivat maailmaa? En usko, että jumala tai joku muu yliluonnollinen palvonnan kohde haluaisi, että ihmiset kinastelevat turhaan siitä, mitä toiset tuntevat toisiaan kohtaan ja ketä he rakastavat, kenen kanssa he haluavat sitoutua ym.

Uskon koko sydämelläni siihen, että jokaisella ihmisellä on oikeus olla oma itsensä. Aina on joku merkitys jollekin tapahtumalle ja ihmisen tulisi vain oppia kuuntelemaan sydämensä ääntä, ei sitä ääntä joka on muiden. Meissä on niin paljon voimavaroja ja kaikkea muuta hyvää eli on omasta mielestäni täysin turhaa vastustaa jotakin tällaista asiaa esimerkiksi.

En tietenkään hyväksy sellaisia asioita kuin ihmisen tai eläinten alistaminen ja heikompien sorto. Se on väärin, mutta sellaiset asiat kuten rakkaus tasavertaiseen yksilöön on täysin eri asia. En ala paasaamaan asiasta, luulisi teidän ymmärtävän sen.