Emme äänestä sukupuolineutraalia avioliittoa kannattavia

Vieras

/ #18

06.09.2010 15:41

Edelleenkin, lapselle ei ole merkitystä, kuka häntä kasvattaa, kuka häntä rakastaa, kunhan on vain joku joka oikeasti välittää hänestä. Tieteellisesti on todistettu, että yksikin vanhempi riittää, kunhan hän vain rakastaa, asettaa rajoja ja ymmärtää lapsen tarpeita. Tieteellisesti on myös todistettu se, että kaksi homovanhempaa ei poikkea tästä.

Lapsi ei ole typerä. Hän ymmärtää milloin hänestä välitetään, jos lapsi adoptoidaan huonoista oloista tuskin hän välittää siitä, kuka hänestä pitää huolta. Kunhan hän vain pystyy luottamaan adoptoijaan. Miehen ja naisen malli on helppo saada muilta ystäviltä ja tutuilta. Lapsi tuskin kasvaa missään pellossa homovanhempiensa kanssa. Onhan myös päiväkodit, koulut, kerhot yms. joissa lapsi saa teidän kaipaamaan toista mallia.

No kertokaapas, miksi sitten on homoja heteroperheissä? Mikä on teidän mielestänne todellinen syy? Mikään "vääräkasvatusmalli, perkeleen lähettiläät eivät kelpaa" Ihan oikeasti, pystyttekö selittämään asian jollain muulla kuin sillä, että se on väärää ja kieroa? Eikö pelkkä rakkaus riitä selitykseksi?