Koirakuiskaaja Cesar Millan pois TV:stä

/ #495 Re: Kohteena ei ole ihminen vaan käytetty metodi

30.11.2011 11:31

#12: Erkku Kottonen - Kohteena ei ole ihminen vaan käytetty metodi

"Lähes kaikissa jaksoissa hän käyttää hirttosilmukkana toimivaa narua koiran kurkulla ja nostaa koiran ilmaan. Kun koira on hetken ollut ilman happea, se lysähtää kyljelleen."

Olen ladannut netistä 6 kautta (jenkkijaksoja) ja katsonut niiden kaikki jaksot, enkä ole Cesarin kertaakaan nähnyt toimivan näin????? Mitäköhän ohjelmaa olet katsonut? Kyllä hän käyttää kuristuspantaa (tai laittaa hihnan kuristavaan silmukkaan), ja jos koira alkaa hyppimään agressiivisena, niin on vetänyt koiraa alaspäin tuosta narusta, mutta enpä ole yhdenkään koiran nähnyt ilmassa roikkuvan. Ja kaikesta päätellen itselläsi joko ei ole koiraa, tai sinulla on joku pikku fifi, joka pärjää pienen vaaleanpunaisen timanttikaulapannan kanssa, mutta isommille koirille se vaan ei aina riitä! Meillä on koirilla kuristusketjut kaulassa ja kerran kaupan ulkopuolella, kun olivat pylväässä kiinni, meni toinen koira ohi ja toinen koiristamme veti niin lujaa sinne, että nahkaremmi meni poikki! Että siinä sulle "koirien kärsimystä kuristuspannassa". Jos pannat niin kovasti sattuis niihin, niin ei varmaan olis noin tyhmiä, että noin lujaa kiskoisivat! Itse käyttäisin piikkipantaa, jos sellainen olis sallittu! Arvaa miksi, siksi kun olen pari kertaa ollut mahallani, kun on toinen koira tullut vastaan! Koiramme ovat koulutettuja ja nuorempina kävelivätkin nätisti hihnassa, mutta sitten tuli se päivä, kun tajusivat, että kun ne tosiaan haluaa mennä toisen koiran luo, niin niiden voimat riittää siihen helposti, jos mä olen hihnan toisessa päässä. Siihen ei auta mikään ja enää en vie niitä hihnalenkille, vaan ihan pelkästään syrjäisiin metsiin, missä saavat juosta vapaana. Jos olisi mahdollista, niin antaisin nuo Cesarille koulutettavaksi ja minun puolestani vois käyttää ihan mitä vaan metodeja, kun omat ei enää riitä. Nakkikaan ei kiinnosta siinä vaiheessa kun jossain näkyy toinen koira, että turha kuvitella, että näitä jääräpäitä millään herkuilla ja kehuilla koulutettaisiin! Eikä auttanut koirakoulukaan. Siellä ne oppi kyllä kävelemään nätisti juuri niiden koirien kanssa, jotka siellä oli, mutta heti kun kuljettiin jossain muualla, niin sama laulu jatkui.

Kyllä haluaisin nähdä sen näyn, kun veisit näitä meidän poikia tavallisessa nahkapannassa lenkille....  En tiedä auttaisiko joulukinkkukaan toisen koiran tullessa vastaan =D

Ja, ei, en ole ylpeä näiden käyttäytymisestä! Joka kerta, kun ollaan oltu hihnalenkillä, on piikki käynyt mielessä!