Kannanotto tiukentunutta turvapaikkapolitiikkaa vastaan.

Joonas

/ #45 Re: Epäoikeudenmukaisuus vallalla

06.12.2016 10:05

#1: Seppo Lehikoinen - Epäoikeudenmukaisuus vallalla

Seppo on tässä varmasti asian ytimessä eli otettaisiin oikeita pakolaisia,  niitä nälkiintyneitä lapsiperheitä suoraan pakolaisleireiltä ja tietyin kiintiöin. Eihän Suomen kuulu olla avoin sosiaalitoimisto kehitysmaalaisille?  Nykyisellään tänne saapuu hyvinvoivia, pulskia armeija-ikäisiä miehiä VAATIMAAN kaikkea itselleen. Ja osa vieläpä itse ostamallaan autolla Venäjältä. Mikä hätä Venäjällä tai Ruotsissa on? Houkuttimena toimii juurikin tuo raha jota Suomi jakaa niin avoimesti.  Tavallisen kansan,  veronmaksajien jaksamista koetellaan kun lapsilisiä yms leikataan ja yhtä aikaa turvapaikanhakijoille haalitaan kaikkea ilmaiseksi. Itse auttaisin mielelläni oikeita pakolaisia mutta nykyinen tilanne saa lähinnä hermot kireälle ja spr on lähinnä kirosana. Maahanmuuttovirasto varmasti tietää mihin paikkoihin ja keitä on turvallista palauttaa. Irak mm on turvallinen palautusmaa. Nyt kun kirkko aikoo vielä piilotella näitä laittomasti maassa oleskelevia niin onhan soppa valmis!  Itsekin jouduin kirkosta eroamaan koska eihän laittomassa toiminnassa ole hyvä olla mukana. Kaikenkaikkiaan minun mielestäni kaikki toimet turvapaikkapäätösten kiristämiseksi ovat enemmän kuin tervetulleita,  mutta jokaisellahan on oikeus mielipiteeseensä. Sitä on oikea suvaitsevaisuus.