Kotihoidontuen Maskulisä

Vieras

/ #9

14.09.2010 12:23

Koska tämä Maskulisä on nyt ajankohtainen, niin onkohan esim. täällä tieto siitä, että Askaisten terveystalo suunnitellaan lopetettavaksi ja sen tiloihin tulisi PÄIVÄKOTI?! Masku on tekemässä tässäkin suuren virheen! Mikäli kuntalisää ei myönnetä, tarvitaan hoitopaikkoja, jolloin terveystalonkin palvelut siirretään Maskuun. Joka taas tarkoittaa sitä, että kun siellä päin väestö on vanhuspainotteista on kunnan järjestettävä kyyditys. Ja koska omavastuu on pienehkö, joutuu kunta jälleen maksamaan turhia maksuja!! Myöskään terveystalon tilat eivät missään nimessä ole tarkoitettu lasten päivähoitoon, joten ne pitää varmasti remontoida sopiviksi -lisää rahanmenoa. Tämä Maskun tominta on jo naurettavaa.

Miksi lopetetaan hyväksi nähtyjä ja koettuja palveluja?! Terveystalon puolesta on adressi mm. Askaisten kyläkaupalla (Kaisa ja Ossi), joten kaikki allekirjoittamaan! Se nimittäin mielestäni kulkee paljolti käsi kädessä tämän aiheen kanssa.