Adressi globaalin massamaahanmuuttosopimuksen hylkäämiseksi

I love my country

/ #14

28.10.2018 19:18

Äärimmäisen tärkeä asia torpata, jos on vähääkään kiinnostunut Suomen ja suomalaisten tulevaisuudesta.

Tässä ei ole kysymys rasismista, ei todellakaan, vaan tässä on kysymys suuresta huolesta Euroopan säilymisenä turvallisena, elinkelpoisena ja kehittyvänä maanosana.

Me emme saa siirtää tänne Lähi-Idän, Afrikan tai muiden kehitysmaiden ongelmia, väkivaltaa eikä levottomuuksia. Kuka haluaa ajaa alas pohjoismaisen hyvinvointivaltion? Kuka haluaa, että tänne rantautuu ideologia, jossa elää vahvana suvaitsemattomuus länsimaisia arvoja kohtaan, kuten sukupuolten välinen tasa-arvo tai lapsiavioliittojen kieltäminen?

Miksi jotkut tahot haluavat hajottaa sen, mitä hiellä ja vaivalla olemme rakentaneet Suomessa viimeisen 100 vuoden aikana? Kuka kaaoksesta hyötyisi? En ymmärrä.

Me voimme auttaa näitä maita parhaiten opastamalla parhaita käytäntöjä - mikäli ovat kiinnostuneita ja motivoituneita kehittymään parempaan suuntaan.