Rikollisten ulkomaalaisten karkoittaminen

Hämeenlinna

/ #23

09.03.2007 23:51

"Itsekin olen joutunut syyttä ohikulkijana somalin hyökkäyksen kohteeksi. Tyydyin vaan blokkaamaan somalin iskut ja potkut, sillä, jos olisin löynyt somalia, niin minuthan olisi leimattu samantien rasistiksi."

Mietin, millähän ihmeen logiikalla näinkin saa toimia. Jos ulkomaalainen lyö sinua, tuskin saa siitä mitään. Jos lyöt takaisin, olen rasisti ja todennäköisesti ainoa joka löi.

Valitettavasti Satu Laakso edustaa juuri sitä puolta, että kaikki vika on suomalaisissa, ulkomaalaisissa ei ole mitään vikaa. Kilttejä kuin mitkä, suomalaiset vaan vetää päästään kaikki raiskausjutut yms. Eräskin herra aivan suoraan paasasi eräässä koulutuksessa, että maahanmuuttajien tekemät rikokset eivät ole heidän vikansa, VAAN MEIDÄN KOSKA EMME SOPEUTA HEITÄ TÄNNE tarpeeksi nopeasti tms. täyttä soopaa. Taitavat nämä ihmiset elellä jossain pilvilinnoissa, ja rasistikortti vedetään esiin heti kun mahdollisuus tulee, kerätään itselleen samalla jotain "bonusta" kun saa näyttää olevansa suvaitsevainen. Sananvapaus tuntuu olevan nykyään vähän kyseenalainen juttu, kun ei tiedä mitä voi sanoa ettei leimata heti rasistiksi.

Veikkaan myös, etteivät nämä kukkaistarhoissa elelevät ole päivääkään asuneet seudulla, jossa on enemmänkin maahanmuuttajia. Niitä nähdään ehkä töissä joskus vilaukselta, ja luetaan lehdestä kuinka kiltti 20-henkinen romaniperhe häädettiin pois asunnostaan täysin syyttä. Oli omanikin mielipiteeni "hieman" erilainen kunnes jouduin olemaan näiden kanssa tekemisissä päivittäin.

Ei minullakaan ole mitään kunnollisia maahanmuuttajia vastaan, mutta millä ihmeen perusteella hyysätään henkilöitä, joilla ei ole aikomustakaan tehdä töitä/opiskella ja samalla jätetään sotaveteraani mädäntymään vaippoihinsa, kun yksi hoitaja yrittää hoitaa kaikki vanhukset edes jotenkin. Ei mahdu mun ymmärrykseen, mutta "suvaitsevaiset" eivät näe kuin maahanmuuton hyvät puolet, samalla kun vetoavat siihen että ns. "rasistit" eivät näe kuin pahat.

Jee, olen rasisti, minulla oli negatiivista sanottavaa maahanmuuttajista.