Raaseporin tasoristeysonnettomuuden jatkokäsittely lopetettava

Vieras

/ #2

19.10.2020 18:25

Hei, hämmästyttää valtakunnan syyttäjän perustelut oikeusprosessissa. Autokoulun perussoppeja oli jos näkyvyys on huono tulee kuljettajan varmistaa henkilökohtaisesti menemällä junaradalla katsomaan ja kuuntelemaan tuleeko juna, sillä seurauksella kun palaa takaisin ajoneuvoa kuljettamaan junaradan yli ehtii jo kymmenen junaa tulla. Kuljettajan ei voi missään olosuhteissa vaatia toisen henkilön varmistavan risteävän liikenteen tai junan tuloa sälyttää toisen henkilön vastuulle vain kuljettaja on vastuussa ettei hän tuota vahinkoa muille. Puolustuksen siis tulisi kaikin keinoin vedota oikeudelle kaikin tavoin mitä kuljettajalta edellytetään ja mitkä ovat olleet ko. tilanteessa kuljettajan mahdollisuudet reagoida tilanteeseen sekä puolustusvoimien ohjeistuksiin sekä päällystön ohjeistus "marssin" aikana. Tämä oli surkuhupaisaa kannanottoa syyttäjältä kun ottaa huomioon tämän iltaisen MOT-ohjelman jossa käsiteltii räjähdeaineita..... varsinkin kun Jukka Rappe on varusmiesajoiltaan käynyt räjähdysaineisiin perustuvan pioneerikoulutuksen ja siitä päällystökurssille edennyt.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…