Irti eurosta

Erik M. - Vapaa alkuasukas

/ #28 Mistä kokemusta saa ja muuta juttelua

17.12.2011 06:43

Kokemusta saa ainoastaan tekemällä. Jotta Lisbet P. saa kokemusta hän saa sitä juuri nyt Puheenjohtajanamme. Kaikki me aloitamme jostakin ensin noviiseina ja täälläkin nimimerkkien suojissa arvostelijat onkohan teilläkään kokemusta julkisuudesta omalla nimellänne esiintymisestä oikeasti sittenkään, sitä on niin helppo arvostella kun esiintyy nimimerkin suojissa.

Sitten toiseen asiaan kun sanotte että Pekka Sivonen olisi ne nimet tuohon adressiin hommannut. Minun nimeäni hän ei ainakaan sinne ole hommannut, ihan itse minä sen sinne kirjoitin ja en koskaan edes Pekka Sivosta ole tavannut, hän ei minun asioistani päätä, minä päätän niistä itse ja tulen aina päättämään. Joten kyseessä on teidän kuvitelmanne.

Sitten vielä kun sanotte että Vapauspuolueen jäsenet ovat jotain pohjasakkaa, niin minä en ainakaan ole sitä, sillä tuotan teillekkin ruokaa sinne masuunne, muuten tekin olisitte nälässä siellä kaupungeissanne kun nälkä kurnisi masuanne. enkä usko että muutkaan ovat sellaisia Vapauspuolueen jäsenistä kuin kuvittelette heidän olevan. Kannattaisiko teidänkin vihdoin ottaa pää pois pensaasta ja katsoa maailmaa niin kuin se oikeasti on olemassa, eikä elää illuusiossa ja kuvitelmissa.
Tai sitten minä olen poikkeava Vapauspuolueen jäsen kun olen ihan normaali suomalainen alkuasukas :)

Mutta hyvää elämää teillekkin jotka täällä kritisoitte meitä toisinajattelevia, sillä ei kaikki voi olla vasemmisto-vihreitä. Vaikka luonnonmukaisesti ruokaa tuotankin suomalaisille, niin minusta ei koskaan tule vasemmisto-vihreää. Vapauspuolue nyt on paraspuolue tähän mennessä missä olen ollut jäsenenä, täällä saa ajatella vapaasti omilla aivoillaan. niin ja eikös sitä vihreilläkin ollut alkuun ihanteena vapaus ennen kuin vihreänliikkeen valtasivat nämä vasemmisto"vihreät" SKDL:stä lähteneet heput ja sosialisoivat vihreänliikkeen omaksi kuvakseen.

Toivotan vielä lopuksi että teiltä löytyy tulevaisuudessakin ruokaa ettei nälkä tule niin kuin aikoinaan Neuvostoliitossa oli loppuaikoina. Joten iloitkaa vapaudesta kun saatte ruokaa mahanne täydeltä. Pitäkäämme Suomi vapaana maana jatkossakin ja Vapauspuolue on nykyisin Suomen paraspuolue mitä tässä maassa on.